miercuri, 29 iulie 2009

Azi am mai socat pe cineva

Dialog, post-discutie despre nemultumiri conjugale :
Persoana in cauza: Deci tu, nu esti maritata si n-ai copii. Da' ai sa vezi si tu cum e dupa ce-o sa-i ai.
Eu: Nu sunt asa sigura de copii, nu sunt inebunita dupa ei.
Persoana: Ei, da' daca te casatoresti, sotul tau o sa vrea copii.
Eu: Nu sunt asa sigura nici de treaba cu casatoria ..(!!)
N-am mai explicat de ce si cum, cu replica asta s-a inchis subiectul. Femeia in chestiune era agreabila, dar nu m-am putut abtine s-o surprind putin servindu-i replicile la care cel mai probabil nu se astepta. Cu toate ca de fapt nu sunt asa categorica impotriva...ma incita persoanele astea care chiar sunt convinse ca adevarul lor existential e universal valabil. Carora chiar nu le trece prin minte ca sunt mult mai multe variante de a trai, si chiar foarte bine, decat una singura. Tipic Romania....inca.
Maine la ora asta voi fi in Dubrovnik, asa libera de obligatii de toate cele :). Sper sa nu le simt lipsa :)

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Da, de acord cu tine! Pe mine ma cam enerveaza femeile care au un singur scop in viata: barbatul, maritatul si copilul!!! Nu cred ca a te casatori si a avea copii(nici eu nu ma omor dupa ei) e cea mai mare realizare in viata unui om. In fine, mai bine ma opresc aici. Voiam doar sa spun ca impartasesc aceleasi ginduri ca ale tale!!!

camelia spunea...

Lunga vacanta ta, cred ca ma roade invidia! Cd intentionezi sa revii???