duminică, 27 iunie 2010

Ce bine-ar fi

Ce bine ar fi daca facultatea de Psihologie ti-ar garanta relatii bune de cuplu si armonioase la job. Dar nu, suntem la fel de muritori de rand ca si altii, poate doar cu niste insighturi mai rapide uneori si/ sau cu ceva tact in plus. In rest, barbatii nu au nevoie catusi de putin ba chiar urasc orice tendinta de a-si analiza comportamentul, trecutul lor sentimental n-are din punctul lor de vedere absolut nicio legatura cu prezentul, si tot asa..Nu zic ca totul n-ar trebui facut cu moderatie, adica tendinta feminina de despicare a firului in 14. Dar cel mai mult imi pare rau. Imi pare rau ca nu am vreo bagheta magica cu care sa-mi transmit exact gandurile/ emotiile fara sa fie interpretate in alt fel decat sunt ele, imi pare rau ca uneori pur si simplu nu pot ajunge sa fac sa vibreze coarda pe care mi-as dori-o, desi incerc din toate puterile. Cand nu e ce trebuie sa fie, n-o sa iasa niciun bici de aur oricat de priceput esti la exercitii de comunicare..

Niciun comentariu: