joi, 12 august 2010

Caldura la bord

E tropical in Bucuresti si astept cu nerabdare cele 10 zile de concediu, care anul asta se vor dovedi si mai tropicale pentru ca merg in sudul Greciei. Nu era alegerea mea de vacanta, visam la Asia nu neaparat Thailanda, mergea si o Cambodgie cu Angkor Watt sau Laos, pe urma daca nu era sa fie Asia macar sa fi fost o Scandinavia...si tot asa, dar nu Grecia in august. Si in final, pentru ca a intervenit o schimbare de plan si ar fi insemnat ca in locurile la care visam sa fi mers singura si pur si simplu nu simteam ca am resursele necesare vara asta pentru asa ceva (ma refer la cele psihice), am ales varianta comoda cu niste prieteni care deja alesesera. Asta nu inseamna ca nu m-am mai uitat peste umar spre alte oferte, o croaziera ceva, pana in ultima clipa. Urasc caldura si o suport destul de greu.
ps saptamana viitoare am o plecare la Praga. Ploua in ambele zile, ba chiar joi cand ma intorc pe weather arata furtuna si 'check flight delay'..parca vad ca voi repeta experienta de la Munchen si nu voi reusi sa vad nimic.

Niciun comentariu: