sâmbătă, 18 septembrie 2010

Marti dupa



Uneori poate fi placuta si o zi in Bucuresti, printre stradute cu cladiri joase si cu o vizita la Carturestiul din Verona. Sunt cateva cladiri din oras pe care le iubesc, si asta e una din ele, si nu numai pentru ca e acolo libraria. Alta e cea cu Muzeul Taranului, cu gradina plina de culoare din spate.
Am vazut ultimul film al lui Muntean. Deloc usor de vazut daca ai fost vreodata in vreuna din posturi: amanta sau sotie inselata (asa ca am cateva prietene carora nu le-as recomanda). Dat fiind ca am o istorie personala care ma indreptateste la o opinie cat se poate de subiectiva, evident ca filmul mi-a tulburat niste ape asezate peste sentimente si resentimente vechi. Apopo de resentimente: cred ca nu le mai doar atunci cand persoana respectiva nu mai reprezinta pentru tine absolut nimic. Ce e fain la film e ca nu ofera solutii, chiar daca iti arata alegerea in final, nu o prezinta ca pe 'triumful iubirii'. Dimpotriva, lasa usa deschisa indoielii- oare peste cativa ani, cand pasiunea se va mai domestici, eventual iubita de acum va vrea si un copil, relatia va rezista ? Hmm..dileme dileme. Oricum, secventele pasionale m-au nostalgizat un pic, recunosc.
Imi place de Vlad Zamfirescu, pe care l-am revazut duminica trecuta intr-un spectacol la Act. Mult mai talentat ca taica-su , care, fie vorba intre noi, nu mi-a placut oricum niciodata.
Am facut o noua pasiune (se pare ca e cuvantul cheie la postul asta) pentru dvd-urile cu documentare, care se vand cu diverse reviste sau fara. Ultima serie cumparata- Biografii istorice de la Adevarul, ultimul vazut, China de la Discovery. Cum trec pe langa un chiosc, cum ma mai lipesc de ceva.
Imi place ca Penelope Cruz s-a combinat cu Javier Bardem. Si imi place ca ea e insarcinata. Face bine sa vezi cupluri care sunt 'din acelasi film', ca sa zic asa..
Aseara era o luna rotunda si portocalie, peste o seara din aia de toamna mieroasa- din aia care te indemna sa iesi la o terasa sa trancanesti cu prietenii pentru ultimele dati in an, sau sa te plimbi pe sub frunzis colorat si sa te saruti pe alei..

2 comentarii:

camelia spunea...

Post de toamna... Ce misto e poza cu pisicile? Unde le ai gasit? Sa ma duci si pe mine pe acolo.

Dora spunea...

La un curs de ceramica la care am vrut sa ma inscriu si eu, doar ca pt. moment nu s-a organizat din lipsa de persoane amatoare :(