sâmbătă, 17 martie 2012

O veste proasta

Cateodata afli o veste proasta. Ce banal, cu totii aflam din cand in cand. Da, dar o veste cu adevarat proasta e pentru mine, una legata de faptul ca sanatatea ti-ar putea fi afectata serios. E o situatie curioasa sa te confrunti, la 30 si ceva de ani cu asa ceva- parca te gandeai ca probleme majore apar mult mai incolo, dupa 50, nu ? Sa revenim la realitate: traim intr-una in care te poti imbolnavi serios la orice varsta, si ce e mai rau, fara nicio cauza aparenta. Din senin, adica. Si cel mai crud mi se pare cand o patesc proprii tai copii, chit ca eu n-am.
Eu una tarai de aproape 3 ani o problema careia inca nu i s-a dat de cap. Cand credeam ca am rezolvat-o, reapare iar si inca mai rau. Perspective urate, din alea de care ne temem toti, cu tratamente complicate, si mai ales frica de a nu fi deja prea tarziu. Macar acum am sansa de a vedea pe youtube imagini si explicatii ale unei astfel de probleme, ceva ce acum 20 de ani nu vedea decat ala care analiza la microscop (Apropo, nu-mi prea plac astfel de imagini, reduc totul la ceva atat de primar, lipsit de mister. Cred ca ar reduce dramatic libidoul barbatilor care le-ar viziona, caci da, discutam despre probleme feminine. Totul se reduce pana la urma la niste celule care nu sunt cum trebuie, nimic mai mult, si care nu arata sexy deloc, dar chiar deloc. Deci femeia iubita arata ciudat pe dinauntru, dear)
Da, cateodata chiar ca life sucks- and then you die... :))
De curand am citit o carte de-a lui Irvin Yalom despre terapia mortii. Cum marea majoritate ocolim acest subiect si ratam in acest fel consecinte pozitive pe care le-ar avea pentru noi faptul de a ne confrunta cu limita de timp pe care o avem. Nu sunt macabra, nu ma gandesc sa dramatizez acum mai mult decat e cazul, dar cate o problema din asta e ca o scuturare. Sanatatea nu e chiar un dat si ar trebui sa profitam la maximum de ea cand o avem. Ce plat imi sunau toate astea pana cand nu am trait o situatie care sa ma duca la astfel de ganduri. Eh, lasa ca totul o sa fie bine. Ca la Guerilla 'toate femeile din lumea asta stie ca totul o sa fie bine'. Haha. Va pup pe toti cei 2-3 care ma cititi.

Niciun comentariu: