vineri, 23 aprilie 2010

Giselle


Aseara am incercat pentru prima data un balet. Nu, nu sa dansez eu :), am mers la "Giselle", la Opera. Aveam retineri, intrucat ma temeam sa nu fie niste figuri searbede, repetitive, cum tineam eu minte din ce mai vazusem la tv prin copilarie..Am fost extrem de placut surprinsa de contrariu: o coregrafie placuta, modernizata - dar nu moderna pe stilul de "dans contemporan", pe care nu totdeauna il pricep si ca atare, pot sa il apreciez. Gratie, sveltete si o asociere foarte potrivita a miscarilor cu muzica. Sala, aproape plina, a aplaudat dupa aproape fiecare moment executat. Povestea nu e cine stie ce, o romantata cum si in opera gasesti destule, dar coregrafia o pune in valoare. Acum cred ca mi-ar fi placut sa fac niste balet cand eram mica..
In plus, s-a nimerit sa fie spectacol aniversar Elena Dacian, fosta prim-balerina a Operei. Era emotionata...si desi habar nu prea am de arta asta si cu atat mai putin de ce a facut ea, iti creeaza totusi o senzatie sa vezi cum cineva e aplaudat minute in sir.. probabil ca dupa o viata pe scena, oricat de superficial ar parea, cam asta e tot ce ramane mai pretios.

Niciun comentariu: