sâmbătă, 24 septembrie 2011

Din nou despre Bucuresti

Mai exista si zile in care ma simt bine in Bucuresti si chiar ma bucur ca sunt aici. Azi a fost una dintre ele. A inceput cumva de aseara, cu o iesire in Centrul vechi- care, desi nu-mi place din cateva puncte de vedere, trebuie sa recunosc ca respira in ultimul timp un aer asemanator cu cel dintr-un oras mult mai la vest de noi. Tineri iesiti sa se distreze, locuri atragatoare si variate si peste toate dorinta de a se simti bine. Iar azi am fost la un concert din cadrul festivalului Enescu. Ca si la concertul de duminica trecuta cu filarmonica din Liverpool, se simte ca oamenii apreciaza cand le este oferit ceva de calitate, cauta asta si o rasplatesc. Am fost bucuroasa sa vad cu cata insufletire reactiona sala si cat de disciplinat respecta pauzele dintre diverse piese. O altfel de Romanie, care uneori sunt tentata sa cred ca nu mai exista, dar totusi este acolo undeva chiar daca nu asa de vizibila pe cat mi-as dori.


Si ca sa inchei cu seara de azi, s-a intamplat sa o inchei cu un tur pe strada de C'arte si o vizita in Biblioteca Universitara de vizavi de Sala Palatului, unde tocmai s-au incheiat renovarile la un nou corp. O cladire in care desi totul este nou- foarte mult fiind distrus in incendiul de la Revolutie- s-a reusit pastrarea spiritului initial, prin mobilier si amenajare. Intotdeauna mi se pare interesant sa ai posibilitatea sa intri intr-o cladire centrala, a carei arhitectura iti place din exterior, dar care nu stii ce ascunde inauntru..


Deci, cum ziceam, azi a fost o zi frumoasa de toamna in care mi-a placut sa fiu in Bucuresti..

2 comentarii:

Camelia spunea...

Pentru mine ai scris, nu? Ca sa-mi faci dor de casa... Multumesc. Frumos.

Dora spunea...

Desigur :)