marți, 11 octombrie 2011

Modelez



Azi am inceput un curs de ceramica . Fain. Mi-am murdarit mainile si unghiile intr-un mare fel, dar spre surprinderea mea a iesit la spalat, si maine nu e nevoie sa explic ca nu, nu e din cauza ca n-am ajuns sub dush de-o saptamana..


Ca de obicei la cursuri de-astea, oameni si atmosfera faina. Am glumit, am si muncit si in final am si produs ceva. Mi-a fost ciuda ca n-am avut cu ce sa fac o poza ca lumea, dar au facut altii si poate ajung si pe la mine.

Ce m-a uimit: credeam ca data fiind ignoranta noastra comuna (a cursantilor) , o sa iasa niste prime castronele aproape identice. Nimic mai gresit: au iesit extrem de diferite, de unde se vede treaba ca nimic nu poate sta in calea unicitatii :)).

Un punct in plus: spatiul in care se intampla cursul, intr-o vila din Dorobanti, unde dintr-odata te simti in alta lume, mai relaxata, mai normala. Tipa care are atelierul- o fosta bancherita, semi-boema, asa cum mi-ar placea mie sa fiu si sa-mi trec timpul intr-o viata ideala..

3 comentarii:

Camelia spunea...

Foarte frumos!! Aici exista o cafenea unde poti sa pictezi cani, castroane, bibelouri si trasnai, dar obiectele sint gata facute. Oricum, trebuie sa recunosc ca m-am simtit ffff bine pictind o cana din care si azi beau ceai cu mare placere. Misto de tot ce faci tu acolo.

Fotograf nunta Ana spunea...

Superb! Cred ca este unul din cele mai migaloase si de apreciat hobby. Poti face si bani din asa ceva daca esti bun. Mult succes.

Dora spunea...

@ Fotograf nunta Ana
Chiar nu este decat un hobby. Cursul s-a incheiat intre timp, va ramane o amintire de petrecere placuta a timpului.
@Portal Iasi
Multumesc pentru propunere, dar nu sunt interesata sa fac publicitate in niciun fel blogului. Am dat linkul prietenilor si sunt surprinsa placut cand mai primesc comentarii din partea necunoscutilor. Dar atat.